حضور باشکوه ملت درس وحدت و اطاعت از ولایت را به مسئولین داد


یا فاطمه الزهرا

وبلاگ خبری ،فرهنگی و اجتماعی مسجد فاطمیه مهرجرد

خبرگزاری فارس: حضور باشکوه ملت درس وحدت و اطاعت از ولایت را به مسئولین داد

سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در جمع میلیونی راهپیمایان تهرانی و در میدان آزادی تهران گفت: ملت ایران امروز امریکا را له کرده و به مسئولین درس وحدت دادند.

نقدی با اشاره به عظمت ملت ایران بیان کرد: امروز رکورد راهپیمایی 22 بهمن سال 88 نیز شکسته شد و حضور عظیم ملت ایران استکبار جهانی را مقهور و مبهوت کرد.

وی ضمن یادآوری تحریم های بی اساس امریکا تصریح کرد: امروز جای رییس جمهور امریکا خالی بود تا بیاید و نتایج تحریم‌های بیهوده خود را ببیند.

نقدی بصیرت مثال زدنی ملت ایران را یادآور شد و تصریح کرد: انفجار جمعیت و حضور بی سابقه ملت در راهپیمایی امروز نمایش اوج ولایت مداری ملت ایران بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران سرآمد ملت های دنیاست و نه طول تاریخ و نه عرض جغرافیا ملتی به این والایی کرامت ملت ایران ندیده است.

وی ولایت فقیه را کیمیای ملت دانست و خاطرنشان کرد: کیمیایی که ملت را به این عظمت رسانده است چیزی جز گوهر بی بدیل ولایت نبوده و تنها و تنها رهبری ولایت است که می تواند ملتی را اینگونه متحد و منسجم نگه دارد و از معبرهای سخت و دشوار عبور دهد.

نقدی ضمن تقدیر از حضور باشکوه ملت ایران بیان کرد: سیلی ملت ولایت مدار ایران امروز به گونه امریکا و همه مستکبران نواخته شد و سران امریکا اگر نخواهند درس عبرت بگیرند به زودی به کمونیسم در زباله دان تاریخ خواهند پیوست.

وی خطاب به دولتمردان منفور آمریکا بیان کرد: ملت ایران امروز در خیابان آزادی با امریکا مذاکره کرد و حرف خود را زد، حال امریکا باید جواب ملت هوشیار و آگاه را بدهد و ما منتظر جوابیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج بیان کرد: تنها جوابی که ملت ایران را قانع می‌کند قطع حمایت امریکا از رژیم صهیونیستی و اعتراف به تمام حقوق هسته ای و حقوق قانونی ملت ایران است.

وی همچنین لغو تمام تحریمها و قراردادهای ظالمانه را جواب مورد انتظار ملت ایران دانست و افزود: امریکا باید تمام پایگاه های نظامی خود را از تمام کشورها برچیده و ناوهایش را از خلیج فارس جمع کند و همچنین از ملت ایران به خاطر تمام جنایات پلیدش عذرخواهی کند. اینها تنها علایمی است که نشان می دهد امریکا آماده آدم شدن است.

نقدی در پایان خطاب به مسئولین و رؤسای قوا تأکید کرد: ملت با این حضور درس بزرگی به مسئولین داد و آن هم وحدت و اطاعت از ولایت بود؛ امید است مسئولین درس گرفته و با وحدت ملت را به نقطه ای که شایسته آن است که همان جهانی شدن انقلاب و حاکمیت اسلام است پیش ببرند.

انتهای پیام/



http://ziba_lovememahtarin.com.loxblog.com/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:,ساعت 16:40 توسط امیر رضا زارعشاهی| |


Power By: LoxBlog.Com